Test nummer 1

Welkom terug op mijn blog! Na een heerlijke en vooral warme zomer zijn we weer terug voor een heel nieuw blogjaar. We gaan er weer tegen aan, met nieuwe ideeën, avonturen en inspiratie. Vandaag een klein welkomstwoord voor jullie allemaal.


Photo by Daria Shevtsova from Pexels

Ten eerste hoop ik van harte dat jullie een hele fijne vakantie hebben gehad. Of het nu uit of thuis was, ik hoop dat jullie hebben genoten. Het blijft allemaal spannend met de Corona-perikelen, maar ik hoop dat jullie hierin een goede weg hebben kunnen vinden tijdens de vakantieperiode.

Lees ook: VIVA LA FRANCE 2018

Wij hebben als gezin een hele fijne vakantie gehad in België. Net buiten het code oranje gebied zaten we in een vakantiehuisje op het park De Vossemeren. Het was heerlijk en we hebben er echt van genoten. De jongens hebben heerlijk kunnen zwemmen in het zwemparadijs, we aten heel veel buiten deur en zochten verkoeling bij de vele meertjes die aanwezig zijn op het park.


Centerparcs De Vossemeren


Daarnaast hadden we nog een driedaagse trip naar Amsterdam geboekt. We zouden een dag na de oproep van Femke Halsema naar een hotel gaan direct achter het Paleis op de Dam. Na de oproep voelde het heel gek om daar als gezin de toerist uit te gaan hangen. Dus ik annuleerde het hotel, die ontzettend begripvol reageerden en de boeking kosteloos annuleerden.

We zouden dan alleen nog met de auto het geplande bezoekje brengen aan het NEMO-museum. Maar ook dat viel gedeeltelijk in het water, dus uiteindelijk ging ik alleen met de oudste naar het NEMO-museum. We maakten een wandeling over wat buiten liggende grachten en op de terugweg maakten we een tussenstop in Utrecht. Daar kochten we nog wat benodigde items voor het komende schooljaar.


NEMO Museum Amsterdam


Nu weer op naar een nieuw school- en blogjaar. Aanstaande zondag verschijnt er een nieuwe Doelen en Duurzaam voor de maand augustus. Ik ben heel benieuwd na het debacle met de zonnepanelen van vorige maand. ;) Volgende week woensdag beginnen we weer met de weekoverzichten, waar ik eerlijk gezegd altijd weer een beetje in moet komen zo na de vakantie. 

Hopelijk lezen jullie allemaal weer gezellig mee de komende periode en mocht je nog op vakantie zijn of gaan, dan wens ik je een hele fijne tijd toe.

Een reactie posten

0 Reacties