Interieur Dip!

Jaloers ben ik, als ik foto's zoals deze zie.....leuke trendy slaapkamers opgeleukt met plankjes, accessoires en printables. 



Al een half jaar lang (we wonen hier nu anderhalf jaar, dus nog knap dat ik het zo lang heb volgehouden) word ik niet blij van onze slaapkamer. Ik zeur dat ik alles anders wil, de muren weer wit kalken en misschien zelfs wel een ander bed? En dan een keer in de zoveel tijd denk ik, eigenlijk niks mis met onze slaapkamer!

Zie hier onze slaapkamer:



Dus ik denk dat ik het toch moet zoeken in de accessoires of plankjes en misschien moet ik ook wel aan die gave printables. Iemand tips?

Een reactie posten

2 Reacties

  1. Misschien iets meer kleur en variatie. Je hebt volgens mij een mooie basis gelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is niets mis met je slaapkamer Miranda, maar met wat accessoires of iets leuks aan de wand breng je er nog meer sfeer in. Soms zijn het een paar simpele dingen die al een groot effect teweeg brengen. Wat leuk...we hebben dezelfde garderobekast.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen