Gesetteld!

Nou ja, nog niet helemaal als ik eerlijk ben, maar beetje bij beetje begint het op een echt huis te lijken. Nog een hoop dozen uitzoeken, kleine klusjes die maar blijven liggen en liggen, baby kamer nog in orde maken en zo kan ik nog wel even doorgaan.
En zo kom ik ook niet echt toe aan het bloggen over ons huis, het is echt heel mooi geworden, vooral de keuken is onze grote trots maar het komt er maar niet van om mooie foto's te maken en die te plaatsen.

Hier alvast een voorproefje, maar ik hoop binnenkort meer te kunnen "showen".



Een reactie posten

3 Reacties

  1. Ohh wauw het ziet er allemaal geweldig uit! Wat een superkeuken! Geniet er maar lekker van en succes met de laatste dingetjes.

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo... wat ik nu kan zien ziet er prachtig uit! fijn dat het nu een echt huis is en wordt he? Ik kan niet wachten om alle foto's te zien ;-) succes nog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een leuk huis! En wat een heerlijke kereltjes heb je! Ik kwam via via op je blog. Heel leuk om te lezen! Ik ga je volgen. Kom je ook eens bij mij langs?

    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen