We leven nog!

Na 2 weken blogstilte hier weer even een bericht. Geen bewuste blogstilte, het kwam er gewoon niet van. Druk met de voorbereidingen van Ezra's verjaardag, die volgende week 2 jaar wordt, alles is nu geregeld, dus het feest kan beginnen. Verder ook nog druk met wat dingen voor het huis, als het goed is, is nu alles geregeld.

Verder liep ik nog tegen iets zwaars aan in blogland, wat ik maar niet los kon laten. wat kan het leven soms oneerlijk zijn...ik vind het dan moeilijk om hier onzinnige dingetjes te gaan bloggen die totaal onbelangrijk zijn. Ik weet het, het leven zit nou eenmaal zo in elkaar, maar toch......sommige dingen kun je niet loslaten.

Volgende week dus feest van onze grote vent, ik heb deze uitnodiging gemaakt met als gedachte dat ook de kindjes die hem ontvangen de figuren kunnen benoemen op de plaatjes. En het eendje, ja als je Ezra ziet, zie je het eendje. Die gaat mee in bed, in bad, in de auto en zelfs mee eten en drinken (inclusief smak- en drinkgeluidjes)

Een reactie posten

5 Reacties

  1. Je kunt nu eenmaal maar één ding tegelijk, dus ook niet altijd hier aanwezig zijn als je zo druk bent.

    Wat je zegt over moeilijke dingen die je hier leest, herken ik wel, eigenlijk geldt hetzelfde op je werk, in je vriendenkring etc.

    Afhankelijk van de band met een bepaalde persoon, probeer ik mijn steentje bij te dragen maar probeer ik mijzelf ook te beschermen, anders loop ik hele dagen te huilen.

    Ezra zal wel veel zin hebben in zijn feestje, de voorpret is er in ieder geval al.

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. soms is het niet verkeerd en absoluut aan de orde om even te bezinnen.....sommige dingen moeten even bezinken en een plaatsje krijgen voordat je weer "verder"kunt.

    2 jaar...dat wordt een knalfeest, met een supergezellige uitnodiging! Als het weer zo meewerkt als de laatste dagen.....ik zeg HOERA!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig je leeft nog.....;0)
    En alsnog van harte met je kanjer.
    Het voorjaar hangt in de lucht, dus tot snel....
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk weer wat van je te horen Miranda en wat een prachtige uitnodigingskaart heb je gemaakt. Alvast hartelijk gefeliciteerd met Ezra's 2e verjaardag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een hele mooie uitnodiging heb jij gemaakt, alvast een hele fijne verjaardag maar dat zal wel lukken he.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen