vrijdag 24 december 2010

Kerstwens

10 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

♫•*¨*•.¸¸ Merry * Christmas ¸¸.•*¨*•♫

voor jou en je gezin!

Een warme kerstgroet, Ingrid

Geke zei

Jij ook fijne feestdagen met veel gezelligheid.
Groetjes,
Geke

Musje zei

Ik kom je hele fijne feestdagen wensen met veel warmte,lieve groet Joke.

Gezellige Bende zei

Hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2011 gewenst.

Groetjes Babette

Stina zei

Goede feestdagen voor jullie allemaal.

Gr Stina

It's me zei

Fijne kerstdagen !!!....geniet .....liefs van mij........dikke kerstknuffel......



x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||

vosges paris zei

Kerstdag....er ligt een lekker pak sneeuw, het zonnetje schijnt Mooier kan het haast niet
Fijne kerstdagen,
desiree

Spaarmoeder! zei

Een heel gezond, gelukkig en liefdevol 2011 toegewenst!

Bonjade zei

Kom nog even bij je proosten.
Op een goed en gelukkig maar bovenal gezond nieuw jaar.
Met heel veel liefde om je heen.

Wat een schatje hiernaast ;0)
Liefs

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Goeiemorgen, ik ga je gelijk volgen want ik ben zeer gecharmeerd van deze uitspraken, vooral als 't boeddhisme gaat...ik heb er echt iets mee en ik voel me er prettig bij.

Voor jou in ieder geval ook een heel gezond, gelukkig en inspirerend 2011!
 ★ ☆ Op naar een nieuw blogjaar! (vol wijze uitspraken!) ☆ ★

Groetjes, Veronique