Verhuiskaart

Omdat deze tijdelijke plek waarschijnlijk toch wel voor minstens anderhalf jaar ons nieuwe thuis zal zijn vond ik het wel zo netjes om directe familie en goede vrienden een adreswijziging te sturen. Maar ja hoe pak je dat aan zo een "tijdelijke" adreswijziging? Mensen die je een tijdje niet gesproken hebt, zullen toch raar opkijken om zomaar een adreswijziging te krijgen.

Op de voorkant van het kaartje heb ik gelinkt naar ons nieuwbouwhuis en op de achterkant de tekst: "Nu alleen nog een plan op papier, daarom wonen we tijdelijk hier:" en dan ons huidige adres.

Een reactie posten

5 Reacties

  1. Super bedacht zeg! Erg leuk geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaart hoor...! Zo is de boodschap voor iedereen duidelijk!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje.....
    En nu het lange aftellen....
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi,speels verhuisbericht!
    Ik zie dat je ook digitaal scrapt, leuk!

    ik heb me eerst maar eens volger gemaakt want als jij weer lekker gaat verven, wil ik dat wel zien natuurlijk!

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen